Heb je een klacht?

Dat hopen wij natuurlijk niet.

Mocht dat wel zo zijn, dan horen we graag van je om het zo snel mogelijk te kunnen oplossen. Graag staan wij je graag persoonlijk te woord. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur via 0314 - 820 388. Via deze pagina kun je meer lezen over de klachtenprocedure of kun je een klacht indienen via ons klachtenformulier.

Hoe verloopt de klachtenprocedure?

  • Binnen twee werkdagen versturen wij jou een ontvangstbevestiging per e-mail en nemen jouw klacht dan in behandeling.
  • Binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht informeren wij je over een mogelijke oplossing en het vervolgtraject. We gaan je hierover bellen zodat wij je persoonlijk te woord staan. Daarnaast ontvang je van ons ook een e-mail met hetgeen wij hebben besproken in ons telefoongesprek.
  • Wij streven er naar om binnen een periode van een maand jouw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost. Mocht er binnen deze termijn geen oplossing mogelijk zijn dan informeren wij je hierover.
  • Als wij de klacht onterecht (ongegrond) verklaren, kan het zijn dat je het niet eens bent met onze beslissing. Je kunt dan contact opnemen met de Geschillencommissie Energie of de rechter. Hierover vind je onder aan de pagina meer informatie.

We helpen je graag verder.

Om jou zo goed mogelijk te helpen, is het belangrijk dat je een volledige omschrijving van je klacht aan ons door geeft. Je kunt je klacht indienen via het onderstaande klachtenformulier:

Deze website is beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy statement en Algemene voorwaarden zijn van toepassing.

Wil je dit liever per brief opsturen?

Dat kan ook! Stuur dan jouw brief en de volledige omschrijving van je klacht naar ons toe. Wij hebben de volgende gegevens van jou nodig:

  • Je naam
  • Je klantnummer
  • Je adres
  • Je contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres)
  • Een duidelijke omschrijving van jouw klacht
  • Wat er ondertussen is gedaan met je klacht
  • Een duidelijke omschrijving van de gewenste oplossing
  • Eventuele relevante documenten

Je kunt jouw brief sturen naar:

Energieloket Achterhoek
t.a.v. Klachtenbehandelaar
Raadhuisplein 1
7031 AW in Wehl.

Goedendag!

Welkom bij het Energieloket Achterhoek.

Selecteer hieronder jouw gemeente om de juiste info te vinden. Staat jouw gemeente er niet tussen, kies dan voor 'anders'.